сряда, 23 октомври 2013 г.

КЕ – IXX ден – 23.06.2013 – неделя

Лешперене в Котел. Последен ден на ТОМ I


Пак се събудих към 6 часа, но станах в 8,30, поспах. С Фифо сме в една стая, той пусна Евроспорт, но не  пелтечи Боро, коментатора може да казва „Р” :) С Велко дойдохме на двора да пишем. Снощи се чух с Пешо, днес по обед ще дойде на стоп от Варна за някоя бира. Това ще е на момчетата изненадата. :)
А те снощи милите обикаляли Котел, разходка си правили, не им стигнало ходенето. Аз се прибрах с Фифо, уж да лафим на беседката в двора, ама съм му бил скучен, че си легнах и отишъл с другите да бродят.


От утре ще пиша в новия тефтер – ТОМ II. След малко ще ходим да закусваме мекици с айрян. Хазяите ще ни пуснат дрехите в пералня! Вчера си мислихме за ходене до Жеравна, но май няма да има като гледам. То аз съм ходил, Фифо искаше, но явно повече иска да почива, разБИРАемо е. По мои изчисления ни остават 6 дена до морето. Айде, не остана! Пешо се обади – след 20 минути е тук. Екстра, сега е 10,30. 


Само че преди да заседнем така сладко с бирите ... масата беше пълна с мекици и айряни... Излагацията е достъпна тук - http://www.youtube.com/watch?v=Qvr7C8O5IlE&feature=c4-overview&list=UUYr1nfP_k5JGUiDGuW53B5Q , благодарение на Пешо.
Почерка ми става доста странен, той за грозен си е грозен, но това съм го писал по- късно под въздействието не само на айряна, даже на места и на мен ми е трудно да го чета... и пак буквално преписвам:
Видяхме се с Пешо – 3-4 бири. Хубаво. После той тръгна за Варна, а ние за аптека да попълним наличните липси в аптечката. И в магазина за хапване оставахме 40 и кусур лева. Пихме и по бира в лаченото кафе на центъра. После 2 бири и пилешки супи в пицарията. Фифо взе месо за довечера. Докато го оправи аз забърках...(тук съм заспал и след като съм се събудил съм продължил да пиша, личи си по различния почерк) по джин с тоник и музика в столовата – класици! Пешо дойде към 11 часа. До 13 часа по 3-4 бири опънахме. После магазин, аптека, кафе (бира) в центъра. После по супа (аз пилешка, другите шкембе) в пицарията и аз 2, а другите по 1 бира...(Я май се повтарям с тая история!) :)
30 лв от Служебните за обяда. А за джиновете се качих пак до пицарията, исках да ги взема за вкъщи... ама след обед затваряли в 17 часа в неделя и Коки – бармана ми ги наля в... пластмасови шишета от минерална вода :) ...  8 лв от Служебните. 


А от пазара си купихме самардала, чесън и разни други домашни неща. Пробвахме една ракия, купихме половин литър и като седнахме в пицарията видяхме, че сме взели двете половинки – и тази дето си платихме, и дегустационната. Но нали сме честни, въпреки жегата Велко отиде до пазарчето и я върна на хората, май не се бяха усетили дори, ставаме за крадци на дребно, ама не сме... :)

Следобедно размазване: 


Аз към 16 часа умрях до 18. (Спал съм демек.) После се сетихме, че  с това месо само няма да се наядем. Трябва и хляб и бира. (Тогава с Велко отидохме до магазина, купихме хляб и две пластмасови големи бири – едната беше Бургаско...и замириса на море! :)

Гледката от къщата: 


Ще правим пържолите, към 20 часа е. *some text missing* (Вечеряме на двора.) Сега пуснаха волейбол. Вчера сме били Аржентина с 3:0 гейма. След малко пак с тях ще играем.  *some text missing* Бира, чипс, волейбол. Адски горещо е, не ми се мисли за утре. Фифо се зае със скарата. Хазяите са супер готини хора. Преди 8 години дошли на туризъм в Котел и... останали. Чичо Николай не спира да ни говори, даже май не по 30 лв на стая, а по 25 ще ни вземе, че сме туристи. :) И те с жена му ходят.
От нищо не се лишаваме- пържоли за вечеря и продължаваме да нямаме ден без бира! *some text missing* А Фифо направи страхотна вечеря. Пак.
Най- хубавото е, че вече само разкопчавам колана като ми се пикае, копчетата си остават закопчани. :)  (Отслабнал съм демек. :))
2:1 гейма за нас, 24:24, тръпна в очакване...Сервираме! Оле точка за лошите, 24:25. Двоен блок, 25:25. Победа и пак победа, ние пеем само за победа. Цецо Соколов иииии аут! :( Овладяхме сервиса, 26:26. Дааа 27:26! Мамка му! 27:27 Зарязах момчетата вън и съм сам при телевизора. Аут за Аржентина и 28:27 за нас! Мрежа! :( 28:28. Аржентина повежда 28:29 и и и иии беше аут, но съдията каза, че е вътре и вместо да ни бият - 29:29 (подарък.) Сервис 30:29 за нас. ПОБЕДААААА 3:1
Страшно гостоприемен е чичо Николай, преди 20 минути се сбогувахме и още говорим. Утре нали уж рано да тръгнем, та може и да не се видим. Тъмно е нищо не виждам – по 25 лв на човек за двете нощувки, 100 лв, 4 човека за 2 дена. Супер.
(Вече си разчитам по- добре)
О, на светло се вижда. Чудех се дали да не го изтрия и препиша (горните редове) , но нека стои автентично. Имаме вече само един съсед в квартирата, с общ балкон сме. Дойде на трапезата – грък е. От много време е в България, със земи се занимава ни каза чичо Николай. Дръпнах си от на Жмелко цигарата. Еми не е за мен. Оу, с гръка се заговорихме – Анастас – Тасо, от Атина, на 38. Хиподил слушаме. Тасо хапва макарони, аз пия ракия. Утре?!? 


Велко и Тасо :)

Велко ми зяпа снимките, 23,40 стана. Пиша последни редове в този тефтер, утре започвам ТОМ II. Не ми се разделя с този подарък, остава за счетоводство и русунки. Миленита – "Пия за мария" слушаме, аз обаче пия вода. Сутринта в 6 всички ще сме кисели явно.
 23:50, с Фифо сме в стаята, малко музика за „лека нощ” и лека нощ!
Така премина този почивен ден, обилно с бира напоен... както и :

 СУХАТА СТАТИСТИКА:

Еми кръгли нули 0000000 :)

Няма коментари: